Kicsit megkésve, de az összes mérvadó zenei blog listái után én is elkészítettem azt a listát, amelybe kedvenc 2011-es zenéimet válogattam össze. Persze a mostani listára is felkerült néhány olyan dal, amely nem 2011-es szerzemény, csak kicsit "megkésve" jutott el hozzám.
És persze nem is "klasszikus" top 10 a listám, mert volt néhány dal, amely kvázi kiszorult a tízből, de mindenképpen meg kellett említenem. Hallgassátok hát szeretettel tavalyi kedvenceimet, és ha nektek is van hasonló listátok (lehet akár TOP 1 is...), ne habozzatok megosztani velünk!
1. Coldplay - Paradise
Új album a Coldplay-től, néhány kitűnő szerzeménnyel, köztük a Paradise, mely a videoklippek versenyében is tarolt nálam. A Coldplay ezzel az albummal végleg előlépett az "Őket egyszer látni kell!" kategóriába.
2. Kerekes Band feat. Mégötlövés - Mr. Hungary
Asszem no comment. Igazi nyári sláger, + csengőhang. Oh yeah. One more drink, Lacikám?
3. Lady GaGa - Born This Way (The Country Road Version)
A dal, amely miatt már elismerem Lady GaGa művészetét. Bár a megjelenése még mindig túl extrém, de méltó arra, hogy Madonna "örököse" legyen. Ez a "remix" annyira megtetszett, hogy egy bringás videómhoz fel is használtam. (Klipp csak az eredeti verzióhoz készült.)
4. Vad Fruttik - Boroskóla
Megint volt egy új Vad Fruttik lemez, amelyről nálam a Boroskóla lett a favorit.
5. Crazy P - Sun-Science
Nyári sláger, melyet télen ismertem meg, talán ezért is fogott meg ennyire.
6. Fábián Juli & Zoohacker - Girly
Remekmű. Ennyi.
7. Punnany Massif - Shen Kick
A Punnany nálam az "év felfedezettje", Shen Kick c. albumukra esett a legjobban a futás :) Jó a Hétvégre is, ahhoz klipp is van, de a címadó katyvasz még jobban tetszik. Annak ellenére, hogy Győzike is belekeveredett...
8. EcküPixaKombó - Maraton
Fluor Tomi indította be azt a lavinát, amely előkapart számomra néhány gyöngyszemet a múltból. A Maraton igazi kosármeccsre menős - ráhangolódós zene lett nálam.
9. Lenny Kravitz - Stand
ITT megtekinthető...
10. The Twist - Move any Mountain
Szűcs Krisztián (Heaven Street Seven) újabb bandájának egy remekül sikerült feldolgozása.
11. REM - ÜBerlin
Év elején még nem sejthettük, hogy az REM utolsó stúdióalbuma jelent meg. Aztán sajnos feloszlott a kedvenc bandám, de még dobtak egy utolsó nagyot ezzel a dallal és a hozzá forgatott videóval.
12. Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
Talán előrébb is végezhetett volna, de a lényeg, hogy hosszú hallgatás után újra van Chili album! REM, Chili, Lenny, Coldplay albumok - erős év volt! És a Roxette még hátra van :)
13. Jessie J - Price Tag
Nincs lista csajpop nélkül - és nem volt nap tavaszi angliai utamon Jessie J nélkül...
14. Budapest Bár és Lovasi András - Szilvafácska
Poénnak indult, jóval több lett belőle. De végre normális magyar szöveggel lehet játszani ezt az "örökzöldet" a lakodalmakon!
15. Roxette - She's Got Nothing On (But The Radio)
Minden régi Roxette rajongó kitombolhatta magát a Sportaréna-beli koncerten - így én is! Nem elhanyagolható tény, hogy Marie súlyos betegsége után egy új albumra is futotta tőlük.
16. The Young Punx - Burn Burn Burn
Tavasszal egy hónapig üzemelt egy elektronikus zenei rádió, melyet ugyan nem sokszor hallgattam, de néha elidőztem egy kicsit a hullámhosszán. Ez a dal a rádió adását megnyitó mix első dala volt. Nem véletlen, a rádió szponzora ugyanis egy energiaital volt. Na vajon melyik???
17. Anna and the Barbies - Gombóc
A Petőfi Rádió agyonjátszotta az év elején, de azért tetszik.
+1 Fluor - Mizu
Megkerülhetetlen dal volt 2011-ben, és számos szállóigével gazdagította a szókincsünket. A legkevésbé a "két kicsi legó"-val... Ráadásul Tomi földim is, így helyet kellett kapnia a listámon! (1 év alatt 13 millió megtekintés Youtube-on...no comment...)