"ide egyszer el kell jönni!"

BDT World Tour

BDT World Tour

Hűvösvölgy ősszel

2010. november 06. - Bandita6

Miután világra szóló, sőt! galaxisra szóló győzelmet arattunk az Albatrosszal a Tejúton (képzavarból ennyi bőven elég...), előszedtem a biciklit, talán utoljára idén, és kitekertem Hűvösvölgybe, egy kis őszi levegőzésre és fotós túrára.

A táv nem volt túl nagy. Pontos infóval nem szolgálhatok, mert a kilométerórám ismeretlen helyen tartózkodik, valószínűleg a turistatérképem szomszédságában. Így félig-meddig improvizáltam.

Már ismert útvonalon indultam a hűvösvölgyi villamos-végállomástól a Nyéki-hegy oldalában a vitorlázó repülőtér felé, majd egy magaslaton megpihentem, és tovább tekertem a kék jelzésen az Árpád-kilátóig. Lefelé, az Ördög-árok felé vettem az irányt, a házunk mögött pár méterrel eltekerve értem vissza Hűvösvölgybe. A jól megérdemelt hamburger után kis kitérőt tettem a Gyermekvasút végállomásához, majd hazagurultam.

Képeimet itt nézhetetd meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://worldtour.blog.hu/api/trackback/id/tr132428654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása