"ide egyszer el kell jönni!"

BDT World Tour

BDT World Tour

Anglia, 1. rész: megérkezés

2011. május 08. - Bandita6

Kőbánya-Kispest metrómegálló, 2011. április. Rég jártam erre gyalogszerrel, néha kocsival erre tévedtem, így annyit tudtam: épül-szépül a környék, és egyszer talán méltó lesz arra, hogy fogadja a hazánkba repülővel érkezőket. De ez a pillanat még nem érkezett el.

Ferihegy 1. volt a cél, a 200E járattal. Leszálltam a metróról, felküzdöttem magam a felüljáróra, és ösztönből hagytam magam sodródni a tömeggel. Sehol egy tábla ugyanis, hogy merre keressem a megállót. Át a felüljárón az építési terület felett, lemászni, majd át az úton. Láss csodát: buszmegálló! Megnézem a táblákat, emelkedő számsorrendben tucatnyi járat menetrendje, csak egy hiányzik. A plexi mögé csak egy Metró-újság letépett sarka van becsúsztatva, tollal ráfirkantva: "Liszt F Airp" - ennyi fért rá. Hurrá, jó helyen járok!!!

Az EasyJet járata menetrend szerint landolt Lutonban. 20 fok, napsütés. Állítólag az 1920-as évek óta nem volt ilyen száraz évkezdet a nagy szigeten. 8 napos kinntartózkodásom alatt egyszer esett csak 1-2 órát, akkor is épp kocsival mentünk A-ból B-be. Soha nagyobb szerencsét!

A bejegyzés trackback címe:

https://worldtour.blog.hu/api/trackback/id/tr682888678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit Horváth 2011.05.09. 20:29:02

Szia Bandita!
Köszönöm, hogy megosztottad velem is az angliai élményeidet. Csodálatosak a fotók, néha nem ártana, ha fel is cimkézed az olyanoknak, mint én, akik még Londonországban nem jártak, s nem ismerik úgy, mint a tenyerüket. A lábas fotót nem teljesen értettem... abból kettő a tiéd? :-)
Üdv.: Judit

Bandita6 · http://worldtour.blog.hu 2011.05.12. 16:58:18

@Judit Horváth: Jogos a felvetés, pótoltam a hiányosságot! (Legalábbis Londonnál...) Remélem, abból választ kapsz a kérdésedre :)
süti beállítások módosítása